HogeNood CMS

Toilet Management Systeem

Om alle informatie over uw toilet(ten) goed te kunnen managen en monitoren krijgt u toegang tot het HogeNood CMS. U kunt hier direct al uw toiletinformatie aanpassen en/of nieuwe toiletten toevoegen. Uw toiletten worden gepresenteerd in een lijst en op de kaart.

Het dashboard geeft u inzicht in de klantbeleving van al uw toiletten. De klantbeleving wordt uitgedrukt in een gemiddeld cijfer en de beoordelingen worden gegeven via de HogeNood App of Tablet. Eventueel lager scorende toiletten kunt u tot in detail bekijken via het dashboard. Per week ziet u op dag niveau hoe de scores zich verhouden tot de schoonmaakfrequentie op het toilet.

Zijn er problemen op het toilet? Klik op de tab problemen en u krijgt direct overzichtelijke diagrammen die inzicht geven over alle problemen die gemeld zijn bij uw toilet(ten). Per toilet kunt u precies zien welke problemen er gemeld zijn en wanneer dit geweest is. Iedere week ontvangt u per mail een rapportage over uw toilet(ten) zodat u tijdig kunt aansturen op eventuele problemen.

Zo werkt het CMS

Beoordelingen

De rapportage toont de gemiddelde beoordelingen van de afgelopen zes weken. Zowel het totaalgemiddelde als de vier aspecten zijn af te lezen uit de grafiek.

Schoonmakers

Per dag is goed te zien wat de effecten van de schoonmaak (blauw) zijn op het gemiddelde cijfer per uur (oranje). Daarbij wordt ook het aantal beoordelingen weergegeven voor een goede interpretatie van de data.

Gemeenten en organisaties

Inzicht en beheer over al jouw toiletten!

Het HogeNood CMS geeft inzicht en volledig beheer over alle toiletten. Je kunt toiletten toevoegen, beheren tijdelijk offline zetten en je verkrijgt waardevolle statistische informatie. Dit stelt jou in staat om onderbouwde keuzes op het gebied van toiletten!